2011. augusztus 29., hétfő

Ponty vadászaton

.... Még szerencse, hogy hétfő reggel ilyen kevesen jönnek ki az Ordas tóra. Alig vannak rajtunk kívül. Öcsi első dobása után kicsivel máris kapás. Ez még nem akadt, semmi gond, ő ugyanis borzalmas nagy szakértelemmel, igazít valamit a szereléken, talán mormog valamit az orra alatt, és már készül is a következő csatára a halakkal. egyszer csak nekem is megszólal csipogó hangon kapást jelezve az úszóm! Valami nem stimmel az úszó nem jelezi a kapást csipogva! De csak nem adja fel újra és újra csipog. Hirtelen tudatomra ébredek és ki kapcsolom az ébresztést a telefonomon. Kicsit nehezen, de annál nagyobb kedvel, kelek fel az ágyamból és elindulok a konyhába kávét főzni. Kávézásom közepette azon gondolkoztam, vajon az éhes disznó makkal álmodik esete történt meg velem, vagy előre megálmodtam egy jó horgászatot.
    Nos a tó valóban üres volt reggel mikor oda értünk és tényleg ott foglalhattunk helyet ahol csak akartunk. Természetesen az első pontyot ( mint majdnem mindig ) Öcsi szákolta. Sorra jöttek a kapások. De mire a nap elkezdett égetni, a halak lendülete is alább hagyott. Horgászatunk rengeteg kapást és elég sok fogást eredményezett. Némi csalódást pusztán az okozott, ( nem komoly mértékűt ) hogy három méterre tőlünk jobbra két kolléga reggeltől estig betegre fogták magukat a szó szoros értelmében! Ilyenkor pusztán csak azért bosszankodhatunk, hogy mi voltunk kint a leghamarabb a tavon és akár oda is ülhettünk volna ahova ők. De nem tettük, így nem is mi nyertük a meg nem hirdetett versenyt. Viszont panaszra nekünk sincs okunk. Én délután négy óra környékére tettem azt az időpontot amikor nekem beindul a horgászat. Nem is nagyon tévedtem. Ez időtájt nagyjából egymás után négy (kapitálisnak nem mondható) potykát fogtam. Ideje volt, mert mind ezidáig viszont semmit nem fogtam. Ellenben rokonságom összes tagja ki csak a tavon velünk volt, mind túl volt már néhány pontyon. Délután szinte egymást követték a kapások, nem jött minden össze, de azért kellemes és szép napot zártunk. Sokadjára dicsérem az Ordas Tavat, de hát ami jó az jó!

Rólam is készült fotó csak azt sajnos ( de értelem szerűen ) én nem tudtam készíteni, ezért ha majd megkapom őket, ezalatt a pár sor alatt lesznek láthatóak.
:-)

1. Kedves MJ Köszönjük a gratulát, De mi sehol sem vagyunk attól amit Biros Péter fogott!

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!