2012. február 21., kedd

Laminin

   Azt hiszem öregszem. Akik ismernek engem, tudják, hogy nem vagyok az aki  a vallásról vallásokról szeret beszélni. Természetesen magamban én is szoktam Istenhez fohászkodni, de nem vagyok az a templomba járó Isten hívő. Istennel kapcsolatos gondolataimat, nem szívesen osztom meg másokkal, nehogy nézeteltérésbe keveredjek. De most láttam ezt a videót, s úgy gondolom, hogy végre jóérzéssel postolok ebben a témában. Megfogott a színpadon álló ember stílusa, de ez miatt még nem írtam volna róla. Viszont amiről szólt és ami a beszéde, vagy prédikációja végére kicsúcsosodott, az csodálatos, fantasztikus.
   Minden képen nézzétek meg, és mondjátok el a véleményeteket!

1 megjegyzés:

  1. Szia Lala, köszönöm, hogy megosztottad velem de ez a téma most nagyon messze áll tőlem, nem Feléd érdektelenség, hanem a téma felé.
    Várom majd a további posztjaidat!:)
    Üdv:Wanda

    VálaszTörlés

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!