2013. május 28., kedd

Végre van nekem is egy DSLR gépem

  Nagyon régen nem írtam. Sok minden történt velünk az utolsó bejegyzésem óta. Nem tudom, igazán nincs különös oka annak, hogy nem írtam. Talán csak a lustaság. Persze én is mentegetőzhetnék, hogy nagyon elfoglalt voltam, de ez nem lenne maradéktalanul igaz.
  Az utolsó bejegyzésem a Pilisi Bolyongás után nagyon-nagyon bele szerettem a tükörreflexes digitális fényképező gépekbe. Ezen a kiránduláson, és utána, olyan képeket, technikákat láttam, amire én is komoly vágyat éreztem. Viszont nem igazán olcsó hobbi... Éppen ezért elég sok idő eltelt azóta, de mára én is büszke tulajdonosa vagyok egy Canon EOS 1100D-nek. Ez egy belépő szintű DSLR, (ez sem volt túl olcsó) erre futott a pénzünkből. Mivel ez előtt is Canon gépeket használtunk, valahogy úgy alakult, hogy továbbra is maradok márka hű. Nem tudom és nem is akarom össze hasonlítani a nagy riválissal, a NIKON bármelyik belépő szintű gépével. Nem vagyok profi fotós, és szerintem ez a gép pont az olyan amatőröknek lett kifejlesztve mint én.
  Azt hiszem eleget beszéltem erről, most mutatok néhány fotót az elsők közül amit ezzel a masinával készítettem.







4 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy végre írtál, jó hallani felőletek!
    :D
    A képeidről pedig csak annyit, hogy fantasztikusak lettek!
    ;)
    Remélem ezentúl gyakrabban írsz, és nem leszel ilyen lusta...
    :)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm,
    Most, megint neki rugaszkodok egy kicsit a blogolásnak. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy a blog nagy ellenségét használtam mostanában (Facebook). Tudom, hogy a blog stílusosabb, de...

    VálaszTörlés
  3. Szuper!:) Az utolsó kép különösen tetszik!:)

    VálaszTörlés

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!