2013. szeptember 21., szombat

XIII. Közép-Európai Gőzmozdony Grand Prix

   Reggel kicsit borús, szeles, tipikus őszies időre keltünk. Orsi jó előre betervezte ezt a mai napi programot, aminek én nagyon örültem és vártam. A Vasúttörténeti parkba mentünk és természetesen Orsi leginkább rám gondolt amikor ide a jegyeket megvette, hiszen remek fotó téma. Nem tudom, hogy a gyermekeim számára mennyire volt érdekes látnivaló (idővel kiderül), én teljesen odáig voltam ...
  Nagyusnak a szülinapját sajnos kicsit kutyafuttában tartottuk, meg (összemostuk a vasutas programot és a szülinapot) amiért remélem nem fog neheztelni.
Sajnos mire indulnunk kellett haza addigra lett szép idő de ettől függetlenül sikerült néhány jó fotót készítenem.



HDR








2 megjegyzés:

  1. Irigyellek, hogy ott voltatok!
    De most legalább jó idő volt...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tényleg szép időnk volt, viszont most korán (dél körül) mennünk kellett haza, így még nagyon sok téma elmaradt. Így legalább lesz következő alkalom.
      :-)

      Törlés

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!