2010. szeptember 9., csütörtök

Ősz, színek, fények

Ma délutánra eltűnt az eső a szél, így hódolhattam egy keveset makró fotózási szenvedélyemnek. Kora délután olyan fények voltak, ami kiválóan alkalmas a fotózásra. Ki mentem a kertünkbe és nagy örömömre, virágzik a napraforgó amit a kislányom ültetett. Rengeteg bimbó van rajtuk, nagyon jó lenne, ha még nem jönne a fagy. Szeretek gyönyörködni ezekben a színekben. Néhány napja még a munkahelyemre is hordom a fényképezőgépemet, hátha találok témát a fotózáshoz. Sajnos se téma sem megfelelő időjárás nem volt.


Tegnap, ahogy azt előző bejegyzésemben írtam, elmentem apukámmal a termálfürdőbe. Nagyon kellemes volt. Szinte teljesen üres volt a medence. Jót beszélgettem apuval és közben kiáztattam magam. Csak ajánlani tudom mindenkinek!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!