2013. november 1., péntek

A PiXLator.com

   Születésnapomra sok mindent kaptam, de az egyik erősen ide való téma, ugyanis kaptam egy saját domain nevet. Na jó, valójában Orsi segítségével a szülinapomon regisztráltunk egy domain-t. Nagyon örültem neki, hogy kicsi feleségem nem igazán tiltakozott és segített. Azt találtam ki, hogy az Xlator blogja a változatlan formájában marad és üzemel tovább, csak mostantól itt ténylegesen a családommal és velem megtörtént dolgok, események és az ide vágó fotók, videók kapnak helyet. Ellenben, a PiXLator fotók olyan fotó blogként fog működni amire érdekes, különleges... fotók kerülnek majd fel.
   Minden kedves a blogomat olvasó barátom, nagyon nagy szeretettel várlak a fotó blogomon is. Kérlek nézd, kövesd, és kommentáld a fotóimat. Szeretem ha van véleményed, szeretem ha érdeklődsz.

Köszönöm:
Lala

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!