2010. november 27., szombat

Francos Murphy törvények!

… Már megint azok a hülye Murphy törvények. Tegnap mire a munkából haza értem 16 fok volt a házunkban. Sebaj, nézzük a termosztátot, majd én mindjárt csinálok jó meleget. Aha, persze már látom is mi itt a gond, lemerült az elem a készülékben (ez egy Computherm rádiófrekvenciás termosztát). Na, jó gyorsan kicserélem benne az elemet, és megnézem a cirkót is. Hoppá, ez érdekes utána kell tölteni a rendszert vízzel, mert nincs nyomás. Nem gond, gondoltam magamban, legalább, most, hogy a rádió is mondja a havazást, a hideg téli időt, megcsinálom a fűtési beállításokat, amit ilyenkor aktuálisan amúgy is szoktam. Szuper készen is vagyok, nem fogott ki rajtam, veregettem meg a saját vállam! Ezek után megérkezett nagyus és jót beszélgetett a gyerekekkel, az-az inkább suttogott hozzájuk, ugyanis igen csak jól elment a hangja és gondolom ezzel arányos módon fájhatott a torka. Már kezdett alakulni a nappaliban a hőmérséklet (kb. este7-8. óra között) amikor a nejem hazaért és én büszkén újságoltam, hogy gond volt a fűtésünkkel, de mint máskor, így most is ezt a problémát elhárítottam. Nálunk az esték innen, már nagyon gyorsan telnek el. A szokásos menetrend, vacsorázunk, kicsit még tévézünk, és utána mindenki megy aludni. De itt még nem tartunk, ugyanis péntek este mivel mindenki szereti a zenét, így a Megasztár nézése volt az alvás előtti utolsó program. Kivéve nekem, ugyanis nekem ez az eresztés nagyon nem jön be (biztos az ízlésemmel van a gond, de szerintem ez a csapat most jóval gyengébb, mint az előzők) így én interneteztem. Gyönyörű volt, ahogy Orsi és a gyerekek elaludtak, a nappaliban kinyitott kanapén. Anya és fia duettet horkoltak, (még passzolt is a Megasztárhoz, szinte fel sem tűnt) míg az én gyönyörűséges leányom csendben, ahogy egy kislánynak illik úgy aludt el. No de mi van a fűtéssel, miért tűnik, úgy éjfél körül mintha nagyon meleg lenne? Nézem a termosztátot, 22,5 fok és megy a cirkó, de miért? Hosszas tanulmányozás után kiderítettem, hogy nincs kapcsolat a computerm és a cirkó között. Na, ne… és zsörtölődtem a fürdőszobában, ahol a kazán van. Ez idő alatt anya felvitte a gyerekeket a szobájukba, majd kérdezi, hogy van valami gond? Az van! Az a hülye Murphy mindennek ő az oka! Úgy néz ki, hogy bedöglött a hőszabályzó. Karácsony előtt megint egy plusz nem várt kiadás. Így hát, most manuális fűtéskapcsolás van, ami annyit jelent, hogy ha fázunk, akkor oda megyek és bekapcsolom, majd ha már jó a hőmérséklet, akkor leállítom. Mert ugye ami elromolhat, az el is romlik! Fulladj meg Murphy!

Reggel van, felkeltem, bekapcsolom a fűtést (kicsit fázok) megittam a kávémat és eközben a konyha ablakon kinézve látom, hogy hurrá itt a tél, leesett a hó. Jobbkor ez sem történhetett volna meg! De legalább a gyerekeknek tetszik! Most mondhatnám, hogy minden rosszban van valami jó...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!