2013. június 11., kedd

Bogaras fotós

   Az első digitális fényképezőgépem megvásárlása óta szerelmese vagyok a bogaras fotóknak. Igen, én is a bogarasok társaságába tartozom, pedig csak akkor viselem el az ízeltlábúakat és társait, ha fotógép van a kezemben. Régen mikor az Indafotón, először láttam WadWanda Szender fotóját, arról álmodoztam, hogy egyszer majd, csak meglátogatja a kertemet egy ilyen szépséges kis kolibri bogár, és akkor majd nekem is lesz ilyen fotóm.  Azóta pár alkalommal tiszteletét tette virágaim között, de vagy nem tudtam lefotózni, vagy nem volt kéznél a gépem.
   De ma eljött a pillanat és bár nem vagyok elégedett a fotómmal, (ez a csodás kis teremtmény hihetetlen gyorsan változtat pozíciót) viszont legalább meg van az első, amit majd biztos fog még néhány követni. 


Kacsafarkú szender
   Miközben megpróbáltam lencsevégre kapni, készítettem még néhány fotót. Alább ezeket láthatjátok.

Ő szintén egy a kolibri bogarak családjába tartozó, a Kacsafarkú szendertől valamiivel kisebb bogárka. 
   Ezt a két fotómat a szerencsémnek köszönhetem, ugyanis éppen beállítgatásokat végeztem a gépen amikor pont a kép közepébe belibbent ez a kis zümi. Fordult egyet-kettőt egy helyben , hagyta, hogy kattintsak, majd zsupsz elillant.








   Végezetül egy ellenfényben fotózott szeder képpel hagytam abba a fotózást a kertemben.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Ide írjál, ha véleményed van a bejegyzésről!